به طريق اولي ، اماره به فتح همزه در لغت به معني علامت طبيعت اشيا و رابطه ميان واقعيت و ارزش را از ديد هستي شناسي حقوقي ( فلسفه حقوق ) مورد بررسي قرار داديم . اكنون به بحث درباره انتقال منطقي داده هاي ( معلومات ) فلسفي به سطح روابط اجتماعي مي پردازيم . تا آنجا كه اطلاع داريم مطالعه اين انتقال هنوز دز فلسفه حقوق و جامعه شناسي حقوق به شيوه علمي و منظم انجام نشده است . خواهيم ديد كه طبيعت اشيا ، يا تعبير ديگري از واقعيت ، و وحدت بنياني واقعيت و ارزش در پژوهشهاي اجتماعي نيز به هيچ وجه منطقي نمي نمايد .
به منظور ارائه تعريفي نو از حقوق تجارت ايران باز هم خواهيم ديد كه فلاسفه حقوق ، از جمله فشنر و مايهوفر ، با اينكه رابطه نزديك و فشرده ميان واقعيت و ارزش را در قلمرو هستي شناسي پذيرفته اند ، نتوانسته اند آن را به شيوه منطقي به مرحله پژوهشهاي اجتماعي نائل دهند . از نظر اين گروه اختلاف ذاتي بين قلمرو مطالعات فلسفي و جامعه شناسي ظاهر مي گردد . بدين ترتيب سعي ما براين است كه دلائل و نتايج شكست آنها را در اين زمينه آشكار سازيم و پايه هاي اين انتقال منطقي را ، آنچنانكه ما پيشنهاد ميكنيم مستقر سازيم . نخستين مرحله كوشش ما عبارت است از تعيين حدود روابط ميان هستي شناسي و جامعه شناسي ، و پس از آن بررسي نتيجه عملي اين بحث و مشاهده تفكيك ذاتي بين فلسفه حقوق و موثر در اين بازنگري است .


وبلاگ بستام ، ,حقوق ,شناسي ,واقعيت ,كه ,منطقي ,و جامعه ,و ارزش ,هستي شناسي ,فلسفه حقوق ,جامعه شناسيمنبع

جرم آدم‏ربايي و مخفي كردن ديگري

شهرستان کنارک به روایت تصویر

قانون مجازات اسلامی مصوب بهمن1390همراه با ترمینولوژی حقوقی

دل

چقدر سخته

بـــــــی تــــو

پــــریشـــــــــانم

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قیمت برش لیزر استیل hectormka96 home خرید بهترین کاغذ دیواری های سه بعدی خرید سمعک نامرئی | سمعک نامرئی|سمعک دیجیتال Jaggerynd202 seite نوین سلامت معرفی برندهای مختلف قاب موبایل اچ تی سی دانلود فیلم و سریال گراف دانلود کده